Kariéra v naší firmě
Tubes International je firmou se stabilní pozicí na trhu, s více než 25-letými zkušenostmi v oblasti průmyslu. V centrále a našich pobočkách u nás i v zahraničí pracuje více než 400 pracovníků v nejrůznějších odděleních firmy: obchodní, technické, výrobní, sklady, nákup, finance, účetnictví, servis, konstrukce.
Sázíme na pevnou spolupráci a profesní růst pracovníků prostřednictvím školení a kurzů.
Prohlédněte si aktuální nabídku práce a přidejte se k nám!
Aktuální pracovní nabídka
Pro naše pobočky v Brně a Praze hledáme pracovníky obchodně technického oddělení.
- Dobrý plat
- Nástup možný ihned
- Kariérní růst
- Jednosměnný provoz
- 5 týdnů dovolené + stravenky
- Zaškolení v centrále Ostrava
Zaslat životopis
Pokud nenaleznete v nabídce pozici odpovídající našim představám, máte pocit, že by jste mohli být přínosem pro náš tým a práce v tomto oboru by Vás bavila dejte nám vědět. Pokud nalezneme odpovídající uplatnění pro Vaše dovednosti ozveme se Vám. Zájemce o práci v Tubes International prosím u zaslání Životopisu a Motivačního dopisu (není podmínkou) společně se Souhlasem ke zpracování osobních údajů na adresu: kariera@tubes-international.com. Současně si vyhrazujeme právo odpovědi vybraným osobám.
Proč pracovat v Tubes International?
Firma
Mezinárodní stabilní firma se sítí poboček v řadě zemí.
Více než 20 let na trhu – v roce 2018 oslavíme 25 výročí
Pracovníci
100% zaměstnanců má po zkušební lhůtě trvalý pracovní poměr
Měsíční prémiový systém
Práce od 8 do 16 hod (možno od 7 do 15 hod)
25 dnů dovolené a stravenky
Vstupní školení 2 měsíce v Ostravě
Individuální rozvoj
Práce s nejnáročnějšími technickými projekty
Jazykové a vzdělávací kurzy
Rozvojové projekty
Vnitřní a produktová školení
Kde a na jakých pozicích můžete pracovat ?
Na našich pobočkách,
kde se zabýváme hlavně získáváním nových zákazníků, udržením dobrých vztahů se stávajícími odběrateli a prodejem hadic, spojek, armovacích lisů apod. Nejčastěji hledáme osoby s technickým vzděláním a obchodníky. Na pobočkách je možnost rozvíjet své dovednosti v oblastech obchodu, techniky a administrativy.
V Centrále v Ostravě
můžete nalézt uplatnění v odděleních: obchodní, technické, výroba, sklady, nákup, účetnictví a marketing.
Průběh výběru uchazeče
Proces výběru uchazeče probíhá v několika etapách:
- Verifikace zaslaných nabídek uchazečů.
- Vstupní pohovor s vedoucím oddělení.
- Závěrečný pohovor s vedoucím a Ředitelem firmy.
- Zaměstnání nového pracovníka.