Politika jakosti
Naším cílem je:
- tvoření stabilních základů rozvoje firmy dosažením stanovených ekonomických výsledů,
- komplexní obsluha našich Zákazníků v oblasti průmyslových hadic a spojek prostřednictvím rozšiřování obchodní nabídky o nové druhy sortimentu,
- zajištění přístupu zákazníků k nejmodernějším výrobkům na trhu formou průběžné aktualizace obchodní nabídky,
- představení atraktivní nabídky zákazníkům formou rabatového systému,
- rozšiřování rozsahu nabízených služeb zaváděním nových technologií,
- nejvyšší možná kvalita služeb poskytovaných zákazníkům a jejich neustálé zlepšování,
- informování zákazníků a aktuální nabídce firmy formou účinné reklamy a prezentace,
- zlepšení dostupnosti nabízených výrobků a služeb formou rozšiřování prodejních trhů a rozvíjení distribuční sítě,
- zdokonalování metod řízení firmy,
- rozvoj infrastruktury a zlepšování pracovních podmínek zaměstnanců,
- neustálé zvyšování kvalifikace a angažovanosti pracovníků systémem školení a motivace.

Zárukou realizace Politiky jakosti firmy je:
- plné zaangažování vedení firmy a všech pracovníků do realizace cílů Politiky jakosti,
- stálá kontrola plnění požadavků a cílů v oblasti poskytovaných služeb pro zdokonalování Systému řízení jakosti shodného s požadavky ISO 9001.
Jako ředitel firmy jsem zodpovědný za realizaci Politiky jakosti a prohlašuji, že budu důsledně prosazovat její realizaci nejen mnou, ale také vedením a pracovníky firmy. Každý pracovník je povinen v rámci svých kompetencí a pracovní náplně povinen pochopit,zavádět a zlepšovat zásady plynoucí z přijaté Politiky jakosti firmy.
Předseda představenstva Richard Fredriksen