Politika jakosti

Naším cílem je:

  • tvoření stabilních základů rozvoje firmy dosažením stanovených ekonomických výsledů,
  • komplexní obsluha našich Zákazníků v oblasti průmyslových hadic a spojek prostřednictvím rozšiřování obchodní nabídky o nové druhy sortimentu,
  • zajištění přístupu zákazníků k nejmodernějším výrobkům na trhu formou průběžné aktualizace obchodní nabídky,
  • představení atraktivní nabídky zákazníkům formou rabatového systému,
  • rozšiřování rozsahu nabízených služeb zaváděním nových technologií,
  • nejvyšší možná kvalita služeb poskytovaných zákazníkům a jejich neustálé zlepšování,
  • informování zákazníků a aktuální nabídce firmy formou účinné reklamy a prezentace,
  • zlepšení dostupnosti nabízených výrobků a služeb formou rozšiřování prodejních trhů a rozvíjení distribuční sítě,
  • zdokonalování metod řízení firmy,
  • rozvoj infrastruktury a zlepšování pracovních podmínek zaměstnanců,
  • neustálé zvyšování kvalifikace a angažovanosti pracovníků systémem školení a motivace.
polityka jakosci

Zárukou realizace Politiky jakosti firmy je:

  • plné zaangažování vedení firmy a všech pracovníků do realizace cílů Politiky jakosti,
  • stálá kontrola plnění požadavků a cílů v oblasti poskytovaných služeb pro zdokonalování Systému řízení jakosti shodného s požadavky ISO 9001.

Jako ředitel firmy jsem zodpovědný za realizaci Politiky jakosti a prohlašuji, že budu důsledně prosazovat její realizaci nejen mnou, ale také vedením a pracovníky firmy. Každý pracovník je povinen v rámci svých kompetencí a pracovní náplně povinen pochopit,zavádět a zlepšovat zásady plynoucí z přijaté Politiky jakosti firmy.

Předseda představenstva Richard Fredriksen