Speciální bezobsluhové ventily určené pro ochranu proti zamrznutí například v železniční dopravě, jsou instalovány v rozvodech chlazení motoru lokomotivy a rozvodu užitkové vody v osobních vagonech. Jelikož mají ventily termostatickou hlavici jsou zcela mechanické a nevyžadují elektrické napájení nebo přívod stlačeného vzduchu.

Zboží dostupné na objednávku.

Zawory antyzamarzaniowe
  • automatické ventily

  • eliminuje nákladné opravy způsobené zamrzáním kapalin

  • termostatické ventily– nevyžadují vnější napájení

  • konstrukce s vysokým průtokem pro rychlé vyprázdnění instalace

  • snadná montáž

  • prakticky bezobslužné

  • testovány na otřesy a vibrace

  • možnost servisování na instalaci

Použití m.j. v aplikacích jako:

Rozvody chlazení motoru lokomotivy, rozvody chlazení kompresorů

Rozvody distribuce užitkové vody v osobních vagonech

Automatický odpouštěcí ventil
pro lokomotivy
Zawory antyzamarzaniowe
MateriálNerezová ocel
CzujnikTermostatická hlavice v kontaktu s médiem
ČidloVnější závit 1-1/4” NPT, T-kus s vnitřními závity 1-1/4” NPT, T-kus s přírubami FL, FL-GX
MédiumChladivo
Teplota otevření ventilu+1,7°C (dostupná verze s teplotou otevření +4,4°C)

Automatický odpouštěcí ventil s vysokým průtokem. Zcela mechanický, nevyžaduje vnější napájení. Vsuvka uvolňuje průtok při poklesu teploty chladiva pod +1,7°C (dostupná verze s teplotou otevření +4,4°C). Odolný změněn teploty okolí a vibracím pocházejícím z motoru a jízdy.

Uzavření a naplnění okruhu je realizováno po ohřátí vsuvky. Pro naplnění studenou vodou je nutné použít pojistku vsuvky.

Automatický odpouštěcí ventil
pro vagony
Zawór antyzamarzaniowy do wagonów kolejowych
MateriálBronz
ČidloTermostatická hlavice v kontaktu s médiem
MédiumVoda
Maximální pracovní tlak4,1 bar (3/4” NPT) – dostupná verze 8,3 bar
8,3 bar (1” NPT)
Pracovní teplotaod -55°C do +70°C
Teplota otevření ventilu+1,7°C
Teplota uzavření ventilu+7,2°C
PrůtokKv=2,68 m3/h (3/4” NPT)
Kv=5,45m3/h (1” NPT)

Automatyczny, bezobsługowy zawór upustowy o dużym wydatku, wykonany z brązu. Całkowicie mechaniczny, nie wymaga zasilania zewnętrznego. Otwiera przepływ przy spadku temperatury otoczenia poniżej +1,7°C. Zgodny z normą NSF 61/372, poddany badaniom odporności na drgania i udary.

Opcjonalna elektryczna grzałka 120V AC / 74V DC lub 230V AC montowana na zaworze, pozwala na natychmiastowe zamknięcie zaworu pomimo spadku temperatury otoczenia poniżej punktu otwarcia, do czasu nagrzania wagonu. Skraca czas przygotowania wagonu do ponownego użycia.