Speciální bezobsluhové ventily určené pro ochranu proti zamrznutí například v železniční dopravě, jsou instalovány v rozvodech chlazení motoru lokomotivy a rozvodu užitkové vody v osobních vagonech. Jelikož mají ventily termostatickou hlavici jsou zcela mechanické a nevyžadují elektrické napájení nebo přívod stlačeného vzduchu.
Zboží dostupné na objednávku.
Rozvody chlazení motoru lokomotivy, rozvody chlazení kompresorů
Rozvody distribuce užitkové vody v osobních vagonech
pro lokomotivy
Materiál | Nerezová ocel |
---|---|
Czujnik | Termostatická hlavice v kontaktu s médiem |
Čidlo | Vnější závit 1-1/4” NPT, T-kus s vnitřními závity 1-1/4” NPT, T-kus s přírubami FL, FL-GX |
Médium | Chladivo |
Teplota otevření ventilu | +1,7°C (dostupná verze s teplotou otevření +4,4°C) |
Automatický odpouštěcí ventil s vysokým průtokem. Zcela mechanický, nevyžaduje vnější napájení. Vsuvka uvolňuje průtok při poklesu teploty chladiva pod +1,7°C (dostupná verze s teplotou otevření +4,4°C). Odolný změněn teploty okolí a vibracím pocházejícím z motoru a jízdy.
Uzavření a naplnění okruhu je realizováno po ohřátí vsuvky. Pro naplnění studenou vodou je nutné použít pojistku vsuvky.
pro vagony
Materiál | Bronz |
---|---|
Čidlo | Termostatická hlavice v kontaktu s médiem |
Médium | Voda |
Maximální pracovní tlak | 4,1 bar (3/4” NPT) – dostupná verze 8,3 bar 8,3 bar (1” NPT) |
Pracovní teplota | od -55°C do +70°C |
Teplota otevření ventilu | +1,7°C |
Teplota uzavření ventilu | +7,2°C |
Průtok | Kv=2,68 m3/h (3/4” NPT) Kv=5,45m3/h (1” NPT) |
Automatyczny, bezobsługowy zawór upustowy o dużym wydatku, wykonany z brązu. Całkowicie mechaniczny, nie wymaga zasilania zewnętrznego. Otwiera przepływ przy spadku temperatury otoczenia poniżej +1,7°C. Zgodny z normą NSF 61/372, poddany badaniom odporności na drgania i udary.
Opcjonalna elektryczna grzałka 120V AC / 74V DC lub 230V AC montowana na zaworze, pozwala na natychmiastowe zamknięcie zaworu pomimo spadku temperatury otoczenia poniżej punktu otwarcia, do czasu nagrzania wagonu. Skraca czas przygotowania wagonu do ponownego użycia.